Naar inhoud
zoek
NL
/
EN
sluit
sluit
Home
Algemeen
Inleiding
Visie en doelstellingen van de opleidingen
Uitgangspunten onderwijs
Diversiteit en Inclusie
Visie op leren en inrichting van het onderwijs
Opbouw van de opleidingsprogramma's
Inhoud van de opleidingsprogramma's
Fair Practice Module
Contacten met de beroepspraktijk en stages
Docenten
Studiebegeleiding
Evaluatie, toetsing en beoordeling
Vak- en integrale beoordelingen
Studiepunten en studiebelasting
Propedeuse-examen
Afsluitend examen
Examencommissie
Onderwijsondersteunende afdelingen
Productieafdeling
Kostuumatelier
Decoratelier
Afdeling Theatertechniek (ATT)
ID-Lab
International Desk
Biblio- & mediatheek
Studenten voorzieningen
Decaan- en studentenkwesties
Studeren met een functiebeperking
Student Life
Vertrouwenspersonen
Zorg & Advies Team
Health & Performance
Interne organisatie
Jaar- en onderwijsplanning
Organisatiestructuur
Medezeggenschap
Kwaliteitszorg
Financiële zaken
Inschrijven/uitschrijven
Leermiddelenbijdrage
Fondsen en beurzen
Regelingen
Onderwijs- & Examenregeling (OER)
Studentenstatuut
Regeling negatief bindend studieadvies (nbsa)
Vrijstellingen
Klachten onderwijs
Klachtenregeling ongewenst, grensoverschrijdend gedrag
Colleges van beroep voor examens
Academieregels
Persoonsregistratie
Opleidingen
Nationale Balletacademie Bachelor of Arts
Over de opleiding
Curriculum
Lessen, voorstellingen, dansondersteunende training en theorie
Toetsen en Beoordelen
Praktische zaken
Competenties & gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Nationale Balletacademie Bachelor-Docent Klassiek Ballet
Over de opleiding
Curriculum
Toetsen en Beoordelen
Competenties en beoordelingscriteria/gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Praktische zaken
Competentiematrix
Nationale Balletacademie AD Klassiek Ballet
Over de opleiding
Curriculum
Toetsen en beoordelen
Competenties en gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Praktische zaken
Health & Performance
Aanvullende regels NBA
Docent Dans
Over de opleiding
Opbouw
Programmaonderdelen
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Cursusbeschrijvingen
Leeruitkomsten
SNDO (School voor Nieuwe Dansontwikkeling)
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Objectives and competencies
Curriculum components
Course descriptions per year
Moderne Theaterdans
De opleiding
Opbouw
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Competenties
Clusterbeschrijvingen
Vakbeschrijvingen
Urban Contemporary (JMD)
De opleiding
Opbouw
Beschrijving inhoud
Evaluatie, beoordeling & toetsing
Competenties
Vakbeschrijvingen
Expanded Contemporary Dance
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Competencies
Course descriptions
Zoeken
sluit
sluit
Home
Algemeen
Inleiding
Visie en doelstellingen van de opleidingen
Uitgangspunten onderwijs
Diversiteit en Inclusie
Visie op leren en inrichting van het onderwijs
Opbouw van de opleidingsprogramma's
Inhoud van de opleidingsprogramma's
Fair Practice Module
Contacten met de beroepspraktijk en stages
Docenten
Studiebegeleiding
Evaluatie, toetsing en beoordeling
Vak- en integrale beoordelingen
Studiepunten en studiebelasting
Propedeuse-examen
Afsluitend examen
Examencommissie
Onderwijsondersteunende afdelingen
Productieafdeling
Kostuumatelier
Decoratelier
Afdeling Theatertechniek (ATT)
ID-Lab
International Desk
Biblio- & mediatheek
Studenten voorzieningen
Decaan- en studentenkwesties
Studeren met een functiebeperking
Student Life
Vertrouwenspersonen
Zorg & Advies Team
Health & Performance
Interne organisatie
Jaar- en onderwijsplanning
Organisatiestructuur
Medezeggenschap
Kwaliteitszorg
Financiële zaken
Inschrijven/uitschrijven
Leermiddelenbijdrage
Fondsen en beurzen
Regelingen
Onderwijs- & Examenregeling (OER)
Studentenstatuut
Regeling negatief bindend studieadvies (nbsa)
Vrijstellingen
Klachten onderwijs
Klachtenregeling ongewenst, grensoverschrijdend gedrag
Colleges van beroep voor examens
Academieregels
Persoonsregistratie
Opleidingen
Nationale Balletacademie Bachelor of Arts
Over de opleiding
Curriculum
Lessen, voorstellingen, dansondersteunende training en theorie
Toetsen en Beoordelen
Praktische zaken
Competenties & gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Nationale Balletacademie Bachelor-Docent Klassiek Ballet
Over de opleiding
Curriculum
Toetsen en Beoordelen
Competenties en beoordelingscriteria/gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Praktische zaken
Competentiematrix
Nationale Balletacademie AD Klassiek Ballet
Over de opleiding
Curriculum
Toetsen en beoordelen
Competenties en gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
Praktische zaken
Health & Performance
Aanvullende regels NBA
Docent Dans
Over de opleiding
Opbouw
Programmaonderdelen
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Cursusbeschrijvingen
Leeruitkomsten
SNDO (School voor Nieuwe Dansontwikkeling)
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Objectives and competencies
Curriculum components
Course descriptions per year
Moderne Theaterdans
De opleiding
Opbouw
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Competenties
Clusterbeschrijvingen
Vakbeschrijvingen
Urban Contemporary (JMD)
De opleiding
Opbouw
Beschrijving inhoud
Evaluatie, beoordeling & toetsing
Competenties
Vakbeschrijvingen
Expanded Contemporary Dance
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Competencies
Course descriptions
Zoeken
Studiegids
2022-2023
NL
/
EN
zoek
menu
menu
sluit
Pagina niet gevonden
Opleidingen
>
Urban Contemporary (JMD)
>
Opbouw
>
Schematisch overzicht programma/jaar
Schematisch overzicht programma/jaar
De opbouw van een studiejaar met als uitgangspunt “de vitale ruimte” ziet er schematisch zo uit:
Delen
Uitgangspunten onderwijs