Naar inhoud
zoek
NL
/
EN
sluit
sluit
Home
Algemeen
Inleiding
Visie en doelstellingen van de opleidingen
Uitgangspunten onderwijs
Diversiteit en Inclusiviteit
Visie op leren en inrichting van het onderwijs
Opbouw van de opleidingsprogramma's
Inhoud van de opleidingsprogramma's
Fair Practice Module
Contacten met de beroepspraktijk en stages
Docenten
Studiebegeleiding
Evaluatie, toetsing en beoordeling
Vak- en integrale beoordelingen
Studiepunten en studiebelasting
Propedeuse-examen
Afsluitend examen
Examencommissie
Onderwijsondersteunende afdelingen
Productieafdeling
Kostuumatelier
Decoratelier
Afdeling Theatertechniek (ATT)
ID-Lab
International Desk
Biblio- & mediatheek
Studenten voorzieningen
Decaan- en studentenzaken
Studeren met een functiebeperking
Vertrouwenspersonen
Student Life
Zorg & Advies Team
Health & Performance
Interne organisatie
Jaar- en onderwijsplanning
Organisatiestructuur
Medezeggenschap
Kwaliteitszorg
Financiƫle zaken
Inschrijven/uitschrijven
Leermiddelenbijdrage
Fondsen en beurzen
Regelingen
Onderwijs- & Examenregeling (OER)
Studentenstatuut
Regeling negatief bindend studieadvies (nbsa)
Vrijstellingen
Klachten onderwijs
Klachtenregeling seksuele intimidatie en agressie
Colleges van beroep voor examens
Academieregels
Persoonsregistratie
Opleidingen
Nationale Balletacademie Bachelor of Arts
Over de opleiding
Curriculum
Lessen, voorstellingen, dansondersteunende training en theorie
Toetsen en Beoordelen
Praktische zaken
Competenties & gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
COVID-19
Nationale Balletacademie AD Klassiek Ballet
Over de opleiding
Curriculum
Lessen, voorstellingen, dansondersteunende trainingen en theorie
Toetsen en beoordelen
Competenties en gedragsindicatoren
Praktische zaken
Health & Performance
Aanvullende regels NBA
Vakbeschrijvingen
Docent Dans
Over de opleiding
Opbouw
Programmaonderdelen
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Competenties & gedragsindicatoren
Cursusbeschrijvingen
COVID-19
SNDO (School voor Nieuwe Dansontwikkeling)
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Objectives and competencies
Course descriptions
COVID-19
Moderne Theaterdans
De opleiding
Opbouw
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Competenties
Clusterbeschrijvingen
Vakbeschrijvingen
COVID-19
Urban Contemporary (JMD)
De opleiding
Opbouw
Beschrijving inhoud
Evaluatie, beoordeling & toetsing
Competenties
Vakbeschrijvingen
COVID-19
Expanded Contemporary Dance
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Competencies
Course descriptions
COVID-19
sluit
sluit
Home
Algemeen
Inleiding
Visie en doelstellingen van de opleidingen
Uitgangspunten onderwijs
Diversiteit en Inclusiviteit
Visie op leren en inrichting van het onderwijs
Opbouw van de opleidingsprogramma's
Inhoud van de opleidingsprogramma's
Fair Practice Module
Contacten met de beroepspraktijk en stages
Docenten
Studiebegeleiding
Evaluatie, toetsing en beoordeling
Vak- en integrale beoordelingen
Studiepunten en studiebelasting
Propedeuse-examen
Afsluitend examen
Examencommissie
Onderwijsondersteunende afdelingen
Productieafdeling
Kostuumatelier
Decoratelier
Afdeling Theatertechniek (ATT)
ID-Lab
International Desk
Biblio- & mediatheek
Studenten voorzieningen
Decaan- en studentenzaken
Studeren met een functiebeperking
Vertrouwenspersonen
Student Life
Zorg & Advies Team
Health & Performance
Interne organisatie
Jaar- en onderwijsplanning
Organisatiestructuur
Medezeggenschap
Kwaliteitszorg
Financiƫle zaken
Inschrijven/uitschrijven
Leermiddelenbijdrage
Fondsen en beurzen
Regelingen
Onderwijs- & Examenregeling (OER)
Studentenstatuut
Regeling negatief bindend studieadvies (nbsa)
Vrijstellingen
Klachten onderwijs
Klachtenregeling seksuele intimidatie en agressie
Colleges van beroep voor examens
Academieregels
Persoonsregistratie
Opleidingen
Nationale Balletacademie Bachelor of Arts
Over de opleiding
Curriculum
Lessen, voorstellingen, dansondersteunende training en theorie
Toetsen en Beoordelen
Praktische zaken
Competenties & gedragsindicatoren
Vakbeschrijvingen
COVID-19
Nationale Balletacademie AD Klassiek Ballet
Over de opleiding
Curriculum
Lessen, voorstellingen, dansondersteunende trainingen en theorie
Toetsen en beoordelen
Competenties en gedragsindicatoren
Praktische zaken
Health & Performance
Aanvullende regels NBA
Vakbeschrijvingen
Docent Dans
Over de opleiding
Opbouw
Programmaonderdelen
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Competenties & gedragsindicatoren
Cursusbeschrijvingen
COVID-19
SNDO (School voor Nieuwe Dansontwikkeling)
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Objectives and competencies
Course descriptions
COVID-19
Moderne Theaterdans
De opleiding
Opbouw
Evaluatie, toetsing & beoordeling
Competenties
Clusterbeschrijvingen
Vakbeschrijvingen
COVID-19
Urban Contemporary (JMD)
De opleiding
Opbouw
Beschrijving inhoud
Evaluatie, beoordeling & toetsing
Competenties
Vakbeschrijvingen
COVID-19
Expanded Contemporary Dance
About the programme
Curriculum
Assessment and evaluation
Competencies
Course descriptions
COVID-19
Studiegids
2021-2022
NL
/
EN
zoek
menu
menu
sluit
Pagina niet gevonden
Opleidingen
>
Expanded Contemporary Dance
>
Curriculum
>
First Phase
First Phase
Delen
Second Phase